الاثنين، أبريل ١٠، ٢٠٠٦

قصيت شعري بس مش مبسوطة

انا عايزة اقص شعري انا عايزة اقص شعري كل مرة ابص في المرايه أحس اني عايزة حاجة جديدة و افتكرت ان تغيير زي ده ممكن يبسطني و بعدين الموضوع تحول الي هوس فكان كل مرة احس فيها اني مش مبسوطة اقول هو السبب شعري اللي عايز يتقص رحت الكوافير و استنيت ساعه و نص عشان الدور من غير ما أعمل حاجة مستنيه اللحظة المرتقبة اللي أقص فيها شعري و ابقي خلاص مبسوطة وجت اللحظة و سألتني عايزة تقصيه ايه شرحتلها الافتكاسة اللي عايزة اعملها و استفضت في الشرح قطعت كلامي و قالت دجريديه مدور قلت و ماله مدور مربع المهم يتقص و اتبسط غسلت لي شعري و انا مبسوطة مسكت المقص و انا اكتر انباسطا قصت 15 سم من شعري وأنا ماهتمتش تك تك تك أصل كنت مستعجله و اتأخرت خلاص خلصت روحت البيت و بصيت في المراية ملت براسي يمين و شمال
مش عارفه ليه حالة الانبساط اللي توقتعها ما حصلتش قصيت شعري بس مش مبسوطة كل اللي حصل اني بقيت مخنوقة
***************
ليه حاجات افتكر انها ممكن تبسطني لكن اكتشف انها مابتبسطنيش و كالعادة اقول ياريتني ما عملتها
***************
الافتكاسة اللي عملتها بتفكرني بحد مين مين اه شعر علاء كل مابص لشعري في المرايه افتكر علاء خلاص بقي الموضوع ارتباط شرطي طب ليه مش منال طب ليه مش حد تاني لزقت هو علاء

2 Comments:

At ٢:٤٧ م, Anonymous غير معرف said...

يمكن عشان منال شعرها مش ديجراديه مدور :-)

أولا لو الافتكاسة شبهي يبقى ده معناه أن شكلك بقى حلو جدا جدا و المفروض تنبسطي.

أما الحلاقين(أيوه حتى بتاع الستات حلاق) دول كلهم أشرار و مش ممكن حد يطلع من عندهم مبسوط.

 
At ١٢:٣٨ ص, Anonymous غير معرف said...

حاجات كتير ممكن نعملها ونفتكر انها هتبسطنا لكن للاسف
زي قص الشعر والجواز

 

إرسال تعليق

<< Home

Free Web Counter
Free Web Counter

Designed by Little Sesame