الأحد، أبريل 23، 2006

ضفيرة و لا ديل حصان

:نظر اليها صاحبنا نظرة طويلة ثم قال .....اتخيلك و انت نائمة بشعرك المنسدل علي وسادتك برموش جفنيك المتعانقتين :هي في نفسها أهو ده الكلام اللي بيخرب البيوت :استجمعت شجاعتها قليلا ثم قالت انا شعري مابيكنش منسدل علي مخدتي :هو يبقي أكيد بتعمليه ضفيرة :هي و لا بعمله ضفيرة و لا حتي ديل حصان :هو ااااااااااامال ايه :هي كادت ان تقول انا بسرحه و انام باقوم الصبح الاقيه متلعبك و كل خصلة في حته بقوم و انا عينيه مقفلة و يادوب بفتح نص عين عشان اشوف الباب فين بغسل وشي و لسه شعري منكوش و احط الشاي ع النار و هو لسة ماتسرحش بافطر و اشرب الشاي و انا لسه قافلة عينيه و لسه شعري منكوش اجيب لبسي من الدولاب و البس و بعد ماخلص و يادوب لسه نازله بسرح شعري يعني يابني لا فيه انسدال و لا ضفيره نايمه ع المخدة و لا حاجه ياريت متخربش علي نفسك :هي انا بعمله كحكة

5 Comments:

At 1:37 م, Blogger ماشى الطريق said...

))))))))))
الحقيقة المؤلمة

 
At 3:00 م, Blogger سوفوكل said...

انا شايف ان الراجل ما غلطش يعنى هو نفس الموضوع بس من زاويتين مختلفتين الشعر المنسدل على الوسادة يساوى الشعر المنعكش على المخدة والرموش المتعانقة بتساوى العينين المقفلة ،وياريت كل واحد ينام على التسريحة اللى بتريحه

نامى انت بس وسيبى الراجل يحلم براحته والا كمان عايزة تحرميه من الحلم

 
At 3:09 م, Blogger عمرو عزت said...

ساعات الشعر المنكوش بيبقي شكله حلو برضه

و لو مش حلو .. الحياة بتمشي

كل شيء نصيب
:)

 
At 9:20 م, Blogger افكار حائرة said...

انتي قلبتي رومانسية اوي ليه كده
شكل في حاجة في حياتك جديدة
اصل معظم اصحابي تصرفاتهم بتتغير لما يحبو و بعد ما يزهقو يرجعو تاني لشخصيتهم اللي انا عارفها و بحبها
............ وجهة نظر

 
At 1:09 م, Blogger ahmad said...

أقدر دورك الرائع في شرح خبايا الفتيات،ة الحق أقول ، أن الوصف السابق مطابق لطريقتي الشخصية في التعامل مع شعري!!

في النهاية يتساوى الجميع.

 

إرسال تعليق

<< Home

Free Web Counter
Free Web Counter

Designed by Little Sesame