الأحد، أبريل ٢٣، ٢٠٠٦

ضفيرة و لا ديل حصان

:نظر اليها صاحبنا نظرة طويلة ثم قال .....اتخيلك و انت نائمة بشعرك المنسدل علي وسادتك برموش جفنيك المتعانقتين :هي في نفسها أهو ده الكلام اللي بيخرب البيوت :استجمعت شجاعتها قليلا ثم قالت انا شعري مابيكنش منسدل علي مخدتي :هو يبقي أكيد بتعمليه ضفيرة :هي و لا بعمله ضفيرة و لا حتي ديل حصان :هو ااااااااااامال ايه :هي كادت ان تقول انا بسرحه و انام باقوم الصبح الاقيه متلعبك و كل خصلة في حته بقوم و انا عينيه مقفلة و يادوب بفتح نص عين عشان اشوف الباب فين بغسل وشي و لسه شعري منكوش و احط الشاي ع النار و هو لسة ماتسرحش بافطر و اشرب الشاي و انا لسه قافلة عينيه و لسه شعري منكوش اجيب لبسي من الدولاب و البس و بعد ماخلص و يادوب لسه نازله بسرح شعري يعني يابني لا فيه انسدال و لا ضفيره نايمه ع المخدة و لا حاجه ياريت متخربش علي نفسك :هي انا بعمله كحكة

4 Comments:

At ١:٣٧ م, Blogger ماشى الطريق said...

))))))))))
الحقيقة المؤلمة

 
At ٣:٠٩ م, Blogger عمرو عزت said...

ساعات الشعر المنكوش بيبقي شكله حلو برضه

و لو مش حلو .. الحياة بتمشي

كل شيء نصيب
:)

 
At ٩:٢٠ م, Blogger افكار حائرة said...

انتي قلبتي رومانسية اوي ليه كده
شكل في حاجة في حياتك جديدة
اصل معظم اصحابي تصرفاتهم بتتغير لما يحبو و بعد ما يزهقو يرجعو تاني لشخصيتهم اللي انا عارفها و بحبها
............ وجهة نظر

 
At ١:٠٩ م, Blogger ahmad said...

أقدر دورك الرائع في شرح خبايا الفتيات،ة الحق أقول ، أن الوصف السابق مطابق لطريقتي الشخصية في التعامل مع شعري!!

في النهاية يتساوى الجميع.

 

إرسال تعليق

<< Home

Free Web Counter
Free Web Counter

Designed by Little Sesame